دانلود سریال کایدون داستان و عکس های بازیگران سریال کایدون دانلود قسمت اول و دوم و سوم و چهارم

بازیگر سریال کایدون,تصاویر سریال کایدون,تیتراژ کایدون, تیتراژ سریال کایدون, دانلود آهنگ آغازین کایدون, دانلود آهنگ پایانی کایدون, دانلود تیتراژ کایدون, دانلود تیتراژ سریال کایدون,دانلود کایدون,دانلود سریال کایدون,دانلود سریال ایرانی کایدون,سریال جدید کایدون,نقد سریال کایدون, پشت صحنه سریال کایدون,خلاصه داستان سریال کایدون, دانلود, دانلود تمامی قسمتهای سریال کایدون ,دانلود سریال, دانلود سریال ایرانی,دانلود قسمت اول کایدون,سریال جدید, سریال جدید ایرانی,Download hanieh ,دانلود کایدون با لینک مستقیم, دانلود رایگان سریال کایدون ,دانلود سریال کایدون با حجم کم ,دانلود سریال کایدون با کیفیت عالی ,داریوش یاری, دانلود قسمت اول سریال کایدون,عکسهای بازیگران سریال کایدون,تصاویر بازیگران سریال کایدون,عکس های سریال کایدون,قسمت اول سریال کایدون,اولین قسمت سریال کایدون,خلاصه قسمت اول سریال کایدون,لینک دانلود قسمت اول سریال کایدون,پوستر سریال کایدون,ماجرای قسمت اول سریال کایدون

هیجان، تعلیق و معما در سریال «کایدون»
بانی فیلم آنلاین: کارگردان سریال های تلویزیون از اینکه ۲۴ قسمت از فیلمنامه «کایدون» نوشته شده است و در مراحل پایانی نگارش قرار دارد، سخن گفت.

مسعود آب پرور در گفتگو با مهر با اشاره به سریال «کایدون» که تاکنون حدود ۲۴ قسمت از آن به نگارش در آمده است، گفت: کایدون یک سریال امنیتی است که در آن مخاطبان مورد نظر ما جوانان هستند. این سریال از فاکتورهایی برخوردار است که برای این رده سنی مناسب است؛ فاکتورهایی از جمله هیجان، تعلیق، معما، گره گشایی و گره افکنی.
کارگردان سریال «هوش سیاه» توضیح داد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه این سریال هستیم و حدود دو سال وقت صرف کردیم تا بتوانیم ماجراهایی را که در سریال اتفاق می افتد، پردازش کنیم. کار ما در این قصه درباره مرکزی است که نام آن ابداعی خود ماست و در سریال با نام «محامه» یعنی مرکز حفاظت از مراکز هسته ای شناخته می شود. این مرکز یک دستگاه امنیتی است که از دستاوردهای هسته ای و دانش ما در این زمینه محافظت می کند و کسانی را که قصد نفوذ به این سازمان را دارند منهدم می کند.
آب پرور درباره معنای «کایدون» نیز عنوان کرد: «کایدون» در زبان عبری معنای سرنیزه و پیکان را دارد، در سازمان موساد یک واحد ضد اطلاعات علیه ایران وجود دارد که این عنوان را دارد. این سریال با تهیه کنندگی محمد صنعتی در حدود ۲۸ قسمت خواهد بود و تا یک ماه دیگر باقی قسمت های آن هم به نگارش درخواهد آمد و برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود.


در گفت‌وگو با فارس عنوان شد
آب پرور: تعویق تولید سریال «کایدون» به دلیل مشکل مالی/ ساخت فیلم «پروانه‌ها به خدا می‌اندیشند»

مسعود آب پرور گفت: به پیش تولید سریال «کایدون» نزدیک شدیم اما در حال حاضر مشکلات اقتصادی صداوسیما پیش رویمان است که امیدواریم هر چه زودتر حل شود و کایدون تولید شود.

خبرگزاری فارس: آب پرور: تعویق تولید سریال «کایدون» به دلیل مشکل مالی/ ساخت فیلم «پروانه‌ها به خدا می‌اندیشند»

«مسعود آب پرور» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تولید سریال جدیدش «کایدون» گفت: همانطور که می‌دانید پروژه کایدون به دلیل پرداخت به مسائل امنیتی کشور پروژه بزرگ و تاثیرگذاری است و بهتر است زمانی کلید بخورد که بتوانیم به طور آبرومندانه ای از عهده مسائل مالی اش برآییم چراکه تا به حال چنین سوژه‌ای در قالب سریال در تلویزیون نداشتیم.

وی ادامه داد: تا کنون کمی به پیش تولید نزدیک شدیم آنهم به این دلیل که در حال حاضر موانعی چون مشکلات اقتصادی سازمان پیش رویمان است که امیدواریم هر چه زودتر حل شود و کایدون نیز در مرحله ساخت و پیش تولید قرار گیرد.

آب پرور درباره موضوع این سریال گفت: کایدون سریال جاسوسی است که از هک کردن بهپاد اسرائیلی در آسمان ایران آغاز می‌شود و با یک پایان بسیار غافلگیرکننده تمام می‌شود.  
کارگردان سریال «هوش سیاه» ادامه داد: به این خاطر که خودم مدتی با معاونت سیما همکاری می کردم، برای همه ساخته هایم طرح هایی را از پیش ارائه و الگوسازی می‌کنم و برای این اثر نیز  این موضوع را انجام دادم که می‌بایست حتی به پروسه تولیدش نگاه جدی شود.
آب پرور درباره نگارش سریال جدیدش گفت: نگارش توسط تیم نویسنده ای که به سرپرستی خودم هست، تقریبا تمام شده است.
کارگردان سریال «زخم» افزود: هنوز در مورد انتخاب بازیگران نیز تصمیم جدی نگرفتیم، اما به طور قطع باید از افرادی استفاده کنیم که چهره های واقعی و باورپذیر برای بازی در نقش های این سریال داشته باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر فیلم نامه یک فیلم سینمایی با نام «پروانه ها به خدا می‌اندیشند» را دارم که اگر ساخت سریال کایدون به تعویق بیفتد، روی فیلم سینمایی‌ام متمرکز خواهم شد.

وی درباره فیلم سینمای اش افزود: این فیلم در راستای سایر فیلم هایم نیست و موضوع اصلی‌اش درباره تعامل ادیان است و محور اصلی اش عشق است که در فضای بسیار متفاوتی رخ می دهد.
وی درباره انتخاب بازیگران این اثر گفت: برای ایفای نقش اصلی این سریال یک راهبه ایتالیایی می‌خواهیم که باید برای پیدا کردنش زمان زیادی بگذاریم.

کارگردان فیلم «قتل آنلاین» درباره کارگاه بازیگری اش نیز گفت: در این مدت که بیشتر به عنوان کارگردان فعالیت می کردم، روی مکانیزم روانی بازیگران بسیار حساس شده بودم، به همین خاطر همراه همه مطالعاتی که در این زمینه داشتم کارگاه بازیگری‌ام را راه اندازی کردم و خداراشکر می‌کنم که هنرجوها بعد از 25 ساعت گذراندن این کلاس های علمی تجربی از حضورشان بسیار راضی بودند.