عکس الناز شاکروست سوار بر موتور + جدیدترین عکس های الناز شاکردوست بازیگر زن سینما

عکس الناز شاکروست سوار بر موتور

الناز شاکروست سوار بر موتور




زندگینامه الناز شاکردوست بازیگر محبوب سینمای ایران

به گزارش پایگاه خبری شباویز ،الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز شاکر دوست و برادرش بسیار زیاد است. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. شاکردوست در فیلم هایی مانند مجردها، عروس فراری،قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می گیری گریه کنی، بی وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است، باد در علفزار می پیچد، کیش و مات، تو و من،رسوایی، بوی گندم و آتیش بازی (در حال ساخت) بازی کرده است.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران  پرسپولیس است.
الناز شاکردوست که به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های متفاوتی از خودش قرار می دهد در یکی از این عکس ها که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد وی عکسی از حضورش در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس را در اکانت اینستاگرام قرار داده بود.
 
آثار الناز شاکردوست :
 
۱- گل یخ (کیومرث پوراحمد - 1383)
۲- مجردها (اصغر هاشمی - 1383)
۳- عروس فراری (بهرام کاظمی - 1383)
۴- چند می گیری گریه کنی؟ (شاهد احمدلو - 1384)
۵- قتل آن لاین (مسعود آب پرور - 1384)
۶- چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور - 1384)
۷- بی وفا (اصغر نعیمی - 1385)
۸- قاعده بازی (احمدرضا معتمدی - 1385)
۹- کارناوال مرگ (رضا اعظمیان - 1385)
۱۰- خدا نزدیک است (علی وزیریان - 1385)
 
عکس سلفی الناز شاکردوست و سید علی طباطبایی
برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک نمایید.
 
 

الناز شاکردوست:داداش کوچولوى من، على طباطبایى عزیزم،نمیتونم رفتنت رو از این دنیا باور کنم

الناز شاکر دوست هنرمند محبوب ایرانی در صحفه اینستاگرام خود نوشت: داداش کوچولوى من.. على طباطبایى عزیزم... نمیتونم رفتنت رو از این دنیا باور کنم.. به اندازه تمام خنده هاى از ته دل مون دارم اشک میریزم.. قلبى که از طلا بود چرا باید یهو از تپش بایسته.. باورم نمیشه خدایا چرا..

 

النازشاکردوست در لندن:من اتوبوس سواری را دوست می دارم

برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک نمایید.
 
 
 
 
الناز شاکردوست و اولین تصویر در دانشگاه لندن+عکس
برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک نمایید.
 
 
 
 
ناراحتی الناز شاکردوست از مطبوعات/برای عشقم جان می دهم

ناراحتی الناز شاکردوست از مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری شباویز، اصلی ترین شایعه الناز شاکردوست مربوط به ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور بوده و در کنار آن نیز شایعاتی درباره ازدواجش شنیده شده است. به تازگی نیز یک مجله تصویر روی جلد خود را به این بازیگر و برادرش اختصاص داده با تیتری دوپهلو با عناوین “برای عشقم جان میدهم” و تیتر دوم “همراه با خانم سوپراستار از زندگی، مهاجرت و خبر جنجالی ازدواجش”.  همین مساله سبب ساز آن شده که شاکردوست با نگارش مطلبی اجتماعی در این باره توضیح دهد.

برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک نمائید.

 

 

الناز شاکر دوست گفت: همیشه آرزو داشته در یک شهر شکلاتی زندگی کند

الناز شاکر دوست در توضیح این عکس نوشته که همیشه آرزو داشته در یک شهر شکلاتی زندگی کند

برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک نمایید.

 

 
عکس الناز شاکردوست در حال رنگ کردن مو!
 عکسی کمتر دیده شده  از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است که او را در آرایشگاه  نشان می دهد.
 
 
برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک کنید
 
 

الناز شاکردوست: آرزو دارم در میدان تجریش مثل یک آدم عادی راه بروم!

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از مجله زندگی ایده آل، سکانس پایانی «اتوبوس شب»؛ یک زن جوان پای اتوبوس منتظر است و از همه سراغ گمشده‌اش را می‌گیرد. کسی از همسر و گمشده او خبری ندارد؛ یعنی خبری هست اما نمی‌توانند خبر کشته شدن شوهرش را به او بدهند. آن زن منتظر، که قرار است مژده بچه‌دار شدن‌شان را به همسرش بدهد، میان بدخبری و خوش‌خبری آنهایی که برگشته‌اند معلق می‌ماند و به سیم‌های خاردار تکیه می‌دهد و خیره می‌نگرد؛ انگار به دلش افتاده که پدر فرزندش را هرگز نخواهد دید. این روایت دو خطی؛ روایتی از بازی درخشان الناز شاکردوست در فیلم «اتوبوس شب» است؛ همان بازیگری که بعضی‌ها تصور می‌کنند به خاطر زیبایی و جذابیت به یکی از ستاره‌های سینما تبدیل شده است.
اما الناز شاکردوست از معدود بازیگران سینمای ایران است که خطر می‌کند، از نقش‌های دو دقیقه‌ای نمی‌ترسد، چهره زیبایش را در فیلم «چراغ قرمز » زشت می‌کند تا به تجربه جدیدی برسد، در فیلم «چه کسی امیر را کشت» به جای یک دختر نجیب، نقش یک دختر امروزی و سطحی را بازی می‌کند و از قضاوت مخاطب نمی‌ترسد. او در این سال‌ها همواره بر خود افزوده و تبدیل به بازیگری شده است که به قول داریوش مهرجویی «چشم‌های دانا» پیدا کرده است. مطالعه و ادامه تحصیل او را به اینجا رسانده که حتی در مواجهه با رسانه‌ها باهوش‌تر شود. او در ادامه این دانایی و هوشمندی می‌خواهد در سفری کوتاه به لندن به دانش بازیگری و هنری خود اضافه کند. اگر می‌خواهید از جزئیات این سفر و سبک زندگی هنرمندانه‌ای که او را به این تصمیم رسانده بیشتر بدانید، این مصاحبه تابستانی را از دست ندهید.

زیاد اهل مصاحبه نیستم و بیشتر حرف‌هایم در فضای مجازی می زنم اما آدم‌هایی هستند که چون از جایی به بعد حرفی برای ارائه ندارند می‌خواهند به هر قیمتی شده خود را در دید نگه دارند و به همین علت گاهی حتی به دروغ یا آویزان شدن به دیگران و جعل خبر سعی می‌کنند دیده شوند. حتی اگر شده مثلا به دختری که در خانه پدرش بی‌خبر از همه جا نشسته هر تهمتی را بزنند تا چند نفر بیشتر آنها را فالو کنند. اینها یک جورهایی گدایان مدرن هستند. وقتی کامنت‌ها را می‌خوانم درصد بالایی از آنها فقط این است که لطفا فالو کنید. چرا فالوبک نمی‌دهید و. . . خب این یک جور گدایی کردن است که باید برایش فرهنگ سازی کرد. بحث ایجاد توجه نیست.
گاهی بعضی دوستان و مردم کامنت‌های خالصانه‌ای می‌گذارند که نظرات‌شان به‌شدت روی من تاثیر می‌گذارد اما نظری که با حب و بغض نوشته می‌شود را نه من که هرکسی ببیند متوجه می‌شود. در هرحال همه جای دنیا همین است حالا در ایران به خاطر عدم فرهنگ سازی استفاده از این رسانه‌ها بیشتر است. به هر حال می‌گویند از کوزه همان برون تراود که در اوست. مردم براساس تربیت و فرهنگ خودشان عمل و فکر می‌کنند و راجع‌به شما قضاوت می‌کنند؛ من اما سعی کرده‌ام حتی از انتقادهای به جا و درست و بی‌غرض مردم استفاده کنم.

برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک کنید
 
 
 

بستری شدن الناز شاکردوست در کمپ ترک اعتیاد! +عکس

رسانه ای شدن ماجرای بستری شدن الناز شاکردوست در کمپ ترک اعتیاد

به گزارش پایگاه خبری شباویز شاید کمتر بودن ممیزی در تصویرسازی شخصیتهای معتاد باشد که باعث میشود در سینمای ایران در اغلب فیلمها کمرنگ یا پررنگ یکی دو شخصیت معتاد وجود داشته باشد. “آتیش بازی” تازه ترین فیلم بهمن گودرزی نیز از این مورد مستثنا نیست. هرچند کاراکترهای اصلی این فیلم که توسط الناز شاکردوست و امین حیایی ایفا می شوند هیچ کدام اعتیاد ندارند اما در بخشی از فیلم کاراکتر زن داستان در پی تصاحب یک شیء عتیقه وارد کمپ ترک اعتیاد می شود.

 

 Elnaz-Shakerdoust-addiction-was-admitted-in-the-camp-Photoz-com-2 (2)

شقایق دهقان معتاد به مخدر و مبتلا به پارانویا در کمپ است که شقایق دهقان بازیگر زن سینما را می بینیم؛ آن هم در قامت یک زن معتاد که برای ترک به کمپ آمده اما مصرف مخدر در او آن قدر بالا بوده که به نوعی پارانویای ذهنی دچار شده است. هرچقدر ایفای نقش شاکردوست در “آتیش بازی” تکرار مکررات و منطبق بر شمایلی است که از او در “رسوایی” یا “تو و من” دیده ایم بازی دهقان در نقش یک زن معتاد بشدت باورپذیر و متفاوت از کار درآمده است.

 Elnaz-Shakerdoust-addiction-was-admitted-in-the-camp-Photoz-com-2 (1)

شقایق دهقان خیلی خوب و کاملا در خدمت هویت کاراکتر جدیدش از آن کاراکتر طناز و شوخ و شنگی که در سریالهای تلویزیونی دیده ایم فاصله گرفته و توانسته شخصیت یک معتاد روان پریش را به درستی خلق کند.

برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 
 
الناز شاکر دوست همراه عکس کرت کوبین
برای مشاهده متن کامل خبر مرتبط با این عکس اینجا کلیک کنید.
 
 
 
 
 
عکس الناز شاکردوست و نیکی کریمی با آقای گل فوتبال جهان علی دایی
 
 
 

 

الناز شاکردوست: برای تحصیل به لندن می‎روم ولی مطمئن باشید برمی‎گردم!

الناز شاکردوست: برای تحصیل دانشگاهی خارج از ایران (لندن) را انتخاب کردم چون دلیلش این است که برایم اهمیت دارد شخص خودم یعنی الناز شاکردوست را فارغ از عنوان بازیگر محک بزنم

الناز شاکر دوست : مرد درونم بر من غالب است

به گزارش پایگاه خبری شباویز، الناز شاکردوست از معدود بازیگران سینمای ایران است که خطر می‌کند، از نقش‌های دو دقیقه‌ای نمی‌ترسد، چهره زیبایش را در فیلم «چراغ قرمز » زشت می‌کند تا به تجربه جدیدی برسد، در فیلم «چه کسی امیر را کشت» به جای یک دختر نجیب، نقش یک دختر امروزی و سطحی را بازی می‌کند و از قضاوت مخاطب نمی‌ترسد. او در این سال‌ها همواره بر خود افزوده و تبدیل به بازیگری شده است که به قول داریوش مهرجویی «چشم‌های دانا» پیدا کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر مرتبط با این عکس اینجا کلیک کنید.

 

 

عکسهای جدید اینستاگرامی الناز شاکردوست در ونیز ایتالیا

 

برای مشاهده متن کامل خبر مرتبط با این عکس اینجا کلیک کنید.

 

 

 

زندگینامه الناز شاکردوست به همراه مجموعه تصاویر


شاکردوست سوار موتور خفن + عکس - نمناک

namnak.com/3226-الناز-شاکردوست-سوار-موتور-خفن...

Translate this page

الناز شاکردوست که هفتم تیرماه جشن 29 سالگی خود را گرفت در این عکس سوار موتور سیکلت سنگین است. شاکردوست متولد شهر تهران و محله پاسداران می باشد.

عکس جالب و دیدنی الناز شاکردوست سوار بر موتور گران قیمت

namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب

Translate this page

الناز شاکردوست سوار بر موتور گران قیمت + عکس,عکس جالب و دیدنی الناز شاکردوست در حال موتور سیکلت سواری ,عکس های جدید از الناز شاکردوست.

عکس الناز شاکروست سوار بر موتور+زندگینامه الناز شاکردوست

shabaveiz.ir/detail/News/392473/6

Translate this page

46 mins ago - الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز شاکر دوست و برادرش بسیار زیاد ...

عکس الناز شاکروست سوار بر موتور+زندگینامه الناز شاکردوست

www.ghatreh.com/.../عکس-الناز-شاکروست-سوار-موت...

Translate this page

47 mins ago - الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز شاکر.

عکس/ الناز شاکردوست سوار موتور جدیدش! - نامه نیوز

namehnews.ir/.../عکس-الناز-شاکردوست-سوار-موتور-ج...

Translate this page

Oct 6, 2014 - الناز شاکر دوست با اشتراک گذاری این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:الناز شوماخر عید رو بهتون تبریک میگه.

الناز شاکردوست سوار بر موتور سنگین در خیابان+عکس

www.funpatogh.com/الناز-شاکردوست-سوار-بر-موتو...

Translate this page

Jul 2, 2013 - الناز شاکردوست سوار بر موتور سنگین در خیابان+عکس · دوست دختر و شریک زندگی خودت را پیدا کن+عکس · درمان ریزش موی آقایان و خانم ها کشف شد

الناز شوماخر( شاکر دوست ) سوار موتور جدیدش ! + عکس

www.niksalehi.com/newspaper/view/066171.php

Translate this page

الناز شوماخر ، الناز شاکردوست ، عید قربان ، اینستاگرام الناز شاکردوست ، موتور الناز شاکردوست,الناز شوماخر( شاکر دوست ) سوار موتور جدیدش ! + عکس.