خندوانه,برنامه خندوانه,خندوانه سری جدید,جناب خان خندوانه,جناب خان,دانلود خندوانه,سایت خندوانه,خندوانه جناب خان,وبلاگ خندوانه,برنامه امشب خندوانه دانلود فیلم دانلود سریال اخبار فال روزانه

دانلود کتاب عاشقانه های آرام نادر ابراهیمی بطور کامل و بدون نقص + کتاب صوتی

دانلود کتاب عاشقانه های آرام نادر ابراهیمی بطور کامل و بدون نقص

دانلود کتاب عاشقانه های آرام نادر ابراهیمی بطور کامل و بدون نقص + کتاب صوتی

Yek Asheghane Aram

زمان کل: ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

یک عاشقانه ی آرام در مورد گیله مردی مبارز و سیاسی است که عاشق عسل دختر آذری زیبا و سیاسی مسلکی می شود .کل کتاب روند و مراحل و برنامه ریزی های زندگی مبتنی بر عشق این دوست . با زبانی شاعرانه بیان عشقی شاعرانه و زیبا .عاشقانی که سعی می کنند در لحظه لحظه با هم بودن عاشق هم باشند و نگذارند عشقشان به رخوت و عادت کشیده شود .عاشقانی که با زمان مبارزه می کنند،قوت اصلی کتاب همان لحن و بیان فوق العاده زیبای نادر ابراهیمی است .
قسمت هایی از کتاب:
مگذار که عشق ، به عادتِ دوست داشتن تبدیل شود ! مگذار که حتی آب دادنِ گلهای باغچه ، به عادتِ آب دادنِ گلهای باغچه بدل شود ! عشق ، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتنِ دیگری نیست ، پیوسته نو کردنِ خواستنی ست که خود پیوسته ، خواهانِ نو شدن است و دیگرگون شدن. تازگی ، ذاتِ عشق است و طراوت ، بافتِ عشق . چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟ عشق، تن به فراموشی نمی سپارد ، مگر یک بار برای همیشه . جامِ بلور ، تنها یک بار می شکند . میتوان شکسته اش را ، تکه هایش را ، نگه داشت . اما شکسته های جام ،آن تکه های تیزِ برَنده ، دیگر جام نیست . احتیاط باید کرد . همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز . بهانه ها جای حسِ عاشقانه را خوب می گیرند… این کتاب صوتی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

دانلود با لینک مستقیم:

دانلود بخش اول (حجم: ۲۲ مگابایت)

دانلود بخش دوم (حجم: ۲۲ مگابایت)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)



دانلود کتاب رمان یک عاشقانه ی آرام + کتاب صوتی

یک عاشقانه ی آرام در مورد گیله مردی مبارز و سیاسی است که عاشق عسل دختر آذری زیبا و سیاسی مسلکی می شود . کل کتاب روند و مراحل و برنامه ریزی های زندگی مبتنی بر عشق این دو نفر می باشد. قوت اصلی کتاب همان لحن و بیان فوق العاده زیبای نویسنده ی این کتاب یعنی آقای نادر ابراهیمی است.

۹۴/۰۶/۰۴ موافقین ۰ محبوب کن - فیس نما مخالفین ۰
setayesh asadzadeh

نظرات (۱)

سلام ممنون از برنامه خوب
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">