دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام یه ثانیه

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام یه ثانیه

| این آهنگ با دوکیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه متن آهنگ و پخش آنلاین در ادامه مطلب در دسترس میباشد |

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه

| با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Song By Meysam Ebrahimi – Ye Sanie
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه
آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Meysam Ebrahimi Ye Saniye
ترانه : مهرزاد امیرخانی | گیتار : فرشید ادهمی | آهنگ . تنظیم : پازل باند

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه


دانلود آهنگ میثم ابراهیمی

—————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Meysam Ebrahimi – Ye Saniye

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Meysam Ebrahimi – Ye Saniye

—————————————-

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه

دیوونتم همینو بس

یه ثانیه نگاه تو چشم تو بسه برام
یه ثانیه دیگه میمونی تو خاطره هام
تو مثه زندگی خوبی برام از تو نفس میخوام
یه ثانیه نباشی تو جلو چشام غمه

یه ثانیه که همه زندگیه آدمه

همه ی عمر اگه باشی کمه کی اینو میفهمه

هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده

یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده

یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست

دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس

شعر آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه

بدونه تو همه دیگه منو پس میزنن

به غیر تو همه ی آدما بدن با من

تو به من حرفایه تازه بزن قلبه منو نشکن

یه ثانیه اگه عوض بشی من میمیرم

یه ثانیه یه دفعه دست تو رو میگیرم

از پیشه تو که جایی نمیرم از همه دلگیرم

هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده

یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده

یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست

دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس

—————————————-

کد پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه

آخرین آهنگ میثم ابراهیمی آلبوم جدید میثم ابراهیمی آهنگ های میثم ابراهیمی تک آهنگ میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه جدیدترین آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ پاپ ایرانی دانلود آهنگ یه ثانیه متن آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی میثم ابراهیمی کد وبلاگ موزیک میثم ابراهیمی به نام یه ثانیه کد پیشواز آهنگ یه ثانیه از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جدید یه ثانیه دانلود آهنگ جدید یه ثانیه میثم ابراهیمی با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی