دانلود سریال حلقه سمندر قسمت اول و دوم و سوم + عکس بازیگران سریال حلقه سمندر و پشت صحنه و قسمت آخر

زمان و ساعت پخش سریال حلقه سمندر + تکرار آن

زمان و ساعت پخش سریال حلقه سمندر

زمان و ساعت تکرار سریال حلقه سمندر

خلاصه داستان سریال حلقه سمندر

تکرار سریال حلقه سمندر

زمان و ساعت پخش سریال حلقه سمندر + تکرار آن

فان پرس: سریال خارجی «حلقه سمندر» از سه شنبه دهم شهریور 94 جایگزین سریال تعبیر وارونه یک رویا فریدون جیرانی می شود.

مجموعه داستانی «حلقه سمندر» محصول سال ۲۰۱۲ کشور بلژیک است. این سریال جنایی را فرانک وان میشلن کارگردانی کرده و در آن فیلیپ پیترز، کوئن دی بو و مایک ور درن بازی کردند.

در خلاصه این سریال ۱۲ قسمتی آمده است: سارقان از یک بانک خصوصی تعدادی صندوق امانات را سرقت می کنند که صاحبان آنان از مسئولان سرشناس و عضو حلقه ای به نام سمندر هستند. ریموند که صاحب بانک و رییس حلقه سمندر است متوجه این سرقت می شود و از کسانی که از صندوق شان سرقت شده است می خواهد قضیه سرقت را مسکوت گذارند و به پلیس گزارشی ندهند ولی این سرقت به یکی از بازرسان پلیس به نام ژراردی گزارش می شود و او پیگیر ماجرا می شود.

سریال «حلقه سمندر» در طول هفته غیر از پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت 00:30 بامداد و 9:20 صبح و 14:45 بعد از ظهر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها :

آخرین قسمت سریال تعبیر وارونه یک رویا داستان سریال خارجی حلقه سمندر دانلود دانلود آخرین قسمت سریال تعبیر وارونه یک رویا دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا دانلود قسمت آخر سریال تعبیر وارونه یک رویا سریال تعبیر وارونه یک رویا سریال خارجی حلقه سمندر عکس های قسمت آخر سریال تعبیر وارونه یک رویا فیلم قسمت آخر سریال تعبیر وارونه یک رویا