دانلود برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم جمعه 13 شهریور 94

دانلود برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم, سروش صحت, شقایق دهقان و الیکا عبدالرزاقی شرکت کنندگان در برنامه خندوانه

رضا شفیعی جم و شقایق دهقان در برنامه خندوانه

بینندگان «خندوانه» در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

رامبد جوان در آستانه‌ پخش شانزدهمین قسمت برنامه «خندوانه» در شبکه نسیم، با اشاره به بازخورد مناسب این برنامه در نگاه مردمی از تدارک برنامه ویژه برای شب‌های رمضان خبر داد.

به گفته وی، دست‌اندراکاران تهیه مجموعه تلویزیونی «خندوانه» بخش‌های متنوعی را در ساعات پایانی شب‌های رمضان برای مخاطبان تدارک دیده‌اند.

کارگردان این مجموعه که در ۷۰ قسمت و هر شب رأس ساعت ۲۳ از طریق شبکه نسیم در حال پخش است از دریافت افزون بر ۱۵۰ هزار پیام کوتاه از ابتدای پخش خندوانه به عنوان پشتگرمی مناسبی برای تمامی دست اندرکاران این مجموعه یاد کرد.

جوان همچنین گفت: بینندگان خندوانه در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

وی افزود: برای بالا بردن سطح کیفی برنامه، تشکیل تیم ایده پرداز با حضور افراد صاحب نظر در این رشته از ابتدا در دستور کار ما قرار داشته است و این تیم با تعامل مستمر با نظرات مردمی و ارایه ایده های کارشناسانه در ایجاد برنامه ای با استانداردهای لازم مصمم است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی خندوانه اشاره کرد: ما در ابتدای مسیر تولید این نوع مجموعه‌ها هستیم و ارتقای سطح کیفی برنامه از بزرگترین دغدغه‌های تمامی عوامل تهیه این مجموعه است.

وی در خصوص ترکیب میهمانان برنامه گفت : ما از ابتدا برای دعوت از افراد شاخص در تمامی بخشهای جامعه برنامه ریزی کرده بودیم و می خواهیم این واقعیت را به مردم گوشزد کنیم که رسیدن به درجات بالا و کسب موفیت در هر رشته ای منوط داشتن اخلاق خوب و شوخ طبعی خاصی است که البته درجه و جنس آن به تعداد انسانهای روی کره زمین متفاوت است.
 
 
 
 
منبع: جام جم آنلاین

روز آخر رای گیری و امشب مسابقه شقایق دهقان و رضا شفیعی جم بازدید : 224





آمار


آمار امروز مال 17.20









برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

دانلود برنامه خنداننده برتر با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

دانلود برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی

دانلود برنامه خندوانه با حضور شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

دانلود برنامه خندوانه با حضور کمدین های شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

دانلود برنامه کمدین های گروه سوم خندوانه

کمدین های مرحله سوم

کمدین های گروه سوم خندوانه