دانلود بازی ارتشهای فرازمینی برای کامپیوتر رایگان با کدهای تقلب

دانلود بازی ارتشهای فرازمینی برای کامپیوتر 

دانلود بازی ارتش های فرازمینی برای pc 

نسخه کم حجم black box بلک باکس

دانلود بازی ارتش های فرازمینی - دانلود بازیهای رایانه ای پارسی

بازی ایرانی ارتش های فرازمینی

دانلود بازی ارتشهای فرازمینی برای کامپیوتر رایگان با کدهای تقلب بازی ایرانی ارتش فرا زمینی + تصاویر + دانلود تریلر

معرفی بازی ایرانی ارتشهای فرا زمینی

دانلود بازی ارتش های فرازمینی

دانلود مستقیم بازی ارتش های فرازمینی

جدیدترین ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی”

دانلود بازی ارتشهای فرازمینی برای کامپیوتر

ارتشهای فرازمینی بازی تیراندازی اول شخصی است که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ی خود خواهد بود‌ یعنی انرژی.

 

تاریخ 10 شهریور توزیع شده لینک دانلود بزودی….

سبک: اکشن سوم شخص تیراندازی

سازنده: شرکت راسپینا

انتشار: احتمالا تابستان 94

آن هنگام که زمین از جنگ ویران شده، ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطره‌ی حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. آنها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرت‌ها جستجو می‌کنند. رویای انتقامشان مانع از کهنگی نفرت جنگ می‌شود.

مراحل تولید بازی ارتش‌های فرازمینی از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شد. تولید فنی این بازی در سال ۱۳۹۲ به اتمام خواهد رسید و در قدم نخست نسخه‌ی فارسی آن روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی‌های برتر این سبک رعایت شده و محیط‌هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ارتشهای فرازمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

این بازی در یک نظرسنجی بین‌المللی (بین بازی‌های مستقل) توانتست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب از دید مخاطبین، کسب کند. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ایرانی، حدود دو سال است که توسط poster ارتش های فرازمینی, تاریخ انتشار بازی ارتش های فرازمینی برای pc, تاریخ دقیق انتشار بازی ارتش های فرازمینی برای کامپیوتر, تصاویر بازی ارتش های فرازمینی, دانلود بازی ارتش های فرازمینی با لینک مستقیم, دانلود بازی ارتش های فرازمینی برای pc, دانلود تریلر بازی ارتش های فرازمینی, دانلود تریلر بازی ارتش های فرازمینی با کیفیت عالی, دانلود نسخه black box بازی ارتش های فرازمینی, دانلود نسخه بلک باکس کم حجم برای pc, دانلود نسخه کم حجم بازی ارتش های فرازمینی 3 برای کامپیوتر, دانلود کد تقلب بازی ارتش های فرازمینی برای pc, دانلود کرک بازی ارتش های فرازمینی برای کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی ارتش های فرازمینی برای pc, عکس های بازی ارتش های فرازمینی, پوستر بازی ارتش های فرازمینی, کاور بازی ارتش های فرازمینیشرکت راسپینا تولید آن آغاز شده است، حالا دیگر به مراحل پایانی ساخت خودش نزدیک می‌شود.

 

 

این بازی در یک نظرسنجی بین بازی‌های مستقل جهان توانست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب، کسب کند. در این بازی بر روی انیمیشن‌های کاراکترها کار شده است و فضا سازی‌های محیط و تأثیرات جانبی بر روی روند بازی و و نوید یک بازی استاندارد بین‌المللی را به شما می‌دهد.