دانلود برنامه اقتصادی 626 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌ شنبه بین دو خبر 19:30 و 20:30 از شبکه یک

دانلود برنامه اقتصادی 626

دانلود برنامه 626

دانلود برنامه خبری 626

دانلود برنامه طنز 626

یک برنامه فان اقتصادی در راه + تیزر پخش

یک برنامه مفرح اقتصادی به شبکه یک می آید


یک برنامه مفرح اقتصادی، بزودی در شبکه یک
بانی فیلم آنلاین: «626»، عنوان برنامه اقتصادی جدید سعید نبی تهیه‌کننده سابق «مناظره» است که به گفته خودش «به شکل فان و مفرح تهیه خواهد شد و به‌زودی به شکل زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که پس از دو سال دوری از تلویزیون اکنون با برنامه جدید «626» به فضای تولید بازخواهد گشت، خاطرنشان کرد: «626» یک برنامه تلویزیونی است که صرفا اقتصادی هم نیست، بلکه یک برنامه مفرح و سرگرم‌کننده است و نمی‌توان نگاهش را صرفا به بخش اقتصادی و اجتماعی محدود کرد.
نبی هم‌چنین اعلام کرد: اکنون تیزرهای برنامه «626» از شبکه اول سیما در حال پخش است. ما در این برنامه به دنبال این هستیم که ایرانی‌ها به ایرانی‌ بودنشان بیشتر فکر کنند و یادمان نرود که از یکدیگر حمایت کنیم و به ایرانی‌ بودنمان افتخار کنیم. در حال حاضر ساخت دکور برنامه «626» توسط پیمان قانع در مرحله نهایی قرار دارد و فکر می‌کنم ساختار دکور این برنامه نسبت به بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی جذاب‌تر است. امیدوارم مردم از این برنامه خوششان بیاید.
او توضیح داد: ترجیح می‌دهم درباره نام این برنامه فعلا توضیحی ندهم تا خود بینندگان هنگام پخش علت نامگذاری این برنامه را کشف کنند. «626» به زودی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه بین دو خبر 19:30 و 20:30 از شبکه یک روی آنتن می‌رود.